
Webinaari: Tunnevaikuttaminen kasvun tekijänä
Mikä on nopein ja tehokkain tapa kasvattaa yrityksen vetovoimaa?
Tunnetekijät ovat ylivoimaisesti tärkein osa brändi- ja asiakaskokemusta. Tunteet määrittelevät ihmisten käyttäytymistä jopa yli 80-prosenttisesti.
Tunnevoimalla:
- Herätetään kiinnostus, luodaan luottamus ja motivoidaan päätökseen
- Kasvatetaan brändin tunnettuutta ja vetovoimaisuutta
- Sitoutetaan asiakkaita, vähennetään henkilösidonnaisuutta ja allokoidaan euroja oikeisiin asioihin.
Mukana yritysjohtaja ja hallitusammatilainen Jarkko Nordlund puheenvuorollaan Fiiliksen johtaminen bisneksen kasvutekijänä.
Tervetuloa inspiroitumaan siitä, miten tunnevoimalla tehdään maineen ja myynnin kasvua!
Aika: 20.4.23 klo 9.00-10.00
Puhujat:

Isa Merikallio on tutkija sekä asiakasymmärryksen ja asiakaskokemuksen kehittämisen asiantuntija. Hän on auttanut yrityksiä rakentamaan brändejä ja kasvustrategioita kuluttajien ja B2B-asiakkaiden keskuudessa yli 20 vuotta. Isa Merikallion kirja Tunnevoimaa bisnekseen julkaistiin 2021.

Yritysjohtaja ja puhuja Jarkko Nordlund on toiminut mm. MTV:n, Universal Musicin sekä Viasatin, Canal+ ja Canal Digitalin johtotehtävissä ja toimii nykyisin usean yhtiön hallituksessa.
Ilmoittaudu mukaan!
Heräsikö kysymyksiä? Ota yhteyttä!
Isa Merikallio
Johtaja, Toimintaympäristö ja Tulevaisuus
Lue lisää aiheesta
Johtaminen epävarmoina aikoina
Tätä on hyvä johtaminen epävarmoina aikoina: Ole läsnä, kuuntele aktiivisesti ja muistuta merkityksestä. Kurkista johtajan työkalupa…
Asiakaskokemuksen anatomia
Asiakaskokemuksen anatomiassa on kysymys kahden ihmisen kohtaamisesta. Tervehtiminen ja hymyily ovat elementtejä, jotka kertaantuvat….
Taitava johtoryhmätyö lähtee itsetuntemuksesta
Taitava johtoryhmätyö lähtee liikkeelle yksilön itsetuntemuksesta ja itsensä johtamistaidoista. Taitava johtaja tarkastelee aika ajoin …