Jungle Juice Bar –
Keskustelukartta myynnin muutoksessa
Jungle Juice Bar otti Flown räätälöimän myynnin muutoskartan käyttöön tavoitteenaan kasvattaa keskiostosta. Perinteisten, luentomuotoisten myyntikoulutusten sijaan haluttiin käyttöön osallistava ja oivalluttava menetelmä, jossa ihmiset pääsevät itse luomaan omat tavoitteensa ja oivaltamaan, miten oma työ vaikuttaa myyntiin.
– Myynnin muutoksen keskustelukartta kasvatti keskiostostamme ja oivallutti henkilöstöä suosittelun merkityksestä.
– Meidän porukka luuli tulevansa perinteiseen myyntikoulutukseen, jossa he vaan istuvat ja kuuntelevat. Keskustelukartan avulla toteutettu valmennus oli positiivinen yllätys. Henkilökunta kokee, että heitä on kuultu ja he ovat saaneet itse asettaa omat tavoitteensa. Myyjien omat tavoitteet voivat koskea vaikkapa lupausta hymyillä aina kassalla työskennellessä tai uuden tuotteen suosittelua, kertoo Jungle Juice Barin perustaja ja toimitusjohtaja Noora Fagerström.
Jungle Juice Barissa keskustelukartasta on tullut pysyvä työkalu, jota käytetään osana myyjien koulutusohjelmaa.
Tulokset ovat vaikuttavia: keskiostos on kasvanut selvästi, ja sitä me lähdimme tavoittelemaan, Fagerström kertoo tyytyväisenä.
Lue lisää onnistumisia
Ravintola-alan yritys NoHo Partners tähtää suunnannäyttäjäksi nuorten osaajien johtamisessa
NoHo Partners käynnisti yhdessä Eezy Flown kanssa nuorten johtamisen akatemian, jotta yrityksen esihenkilötyö vastaisi entistä paremmin nuorten työntekijöiden odotuksia. Noho Akatemia #NextgenEdition auttaa vahvistamaan sukupolvien välistä vuoropuhelua ja valjastamaan nuorten potentiaalin yrityksen menestyksen voimavaraksi.
Lue koko artikkeliSiqni-tulosten avulla Lyyti ymmärtää työntekijöiden yksilöllisiä tarpeita
Tapahtumahallinnan yritys Lyyti tarjoaa työntekijöilleen henkilökohtaisiin Siqni-tuloksiin perustuvia kasvukeskusteluita, joissa yksilö saa sekä tukea että vastuuta oman urapolkunsa kehittämiseksi.
Lue koko artikkeli