Jungle Juice Bar –
Keskustelukartta myynnin muutoksessa
Jungle Juice Bar otti Flown räätälöimän myynnin muutoskartan käyttöön tavoitteenaan kasvattaa keskiostosta. Perinteisten, luentomuotoisten myyntikoulutusten sijaan haluttiin käyttöön osallistava ja oivalluttava menetelmä, jossa ihmiset pääsevät itse luomaan omat tavoitteensa ja oivaltamaan, miten oma työ vaikuttaa myyntiin.
– Myynnin muutoksen keskustelukartta kasvatti keskiostostamme ja oivallutti henkilöstöä suosittelun merkityksestä.
– Meidän porukka luuli tulevansa perinteiseen myyntikoulutukseen, jossa he vaan istuvat ja kuuntelevat. Keskustelukartan avulla toteutettu valmennus oli positiivinen yllätys. Henkilökunta kokee, että heitä on kuultu ja he ovat saaneet itse asettaa omat tavoitteensa. Myyjien omat tavoitteet voivat koskea vaikkapa lupausta hymyillä aina kassalla työskennellessä tai uuden tuotteen suosittelua, kertoo Jungle Juice Barin perustaja ja toimitusjohtaja Noora Fagerström.
Jungle Juice Barissa keskustelukartasta on tullut pysyvä työkalu, jota käytetään osana myyjien koulutusohjelmaa.
Tulokset ovat vaikuttavia: keskiostos on kasvanut selvästi, ja sitä me lähdimme tavoittelemaan, Fagerström kertoo tyytyväisenä.
Lue lisää onnistumisia
Ponssen yrityskulttuurimatka asetti suuntaviivat tulevaisuutta varten
Eezy Flow ja Leidenschaft auttoivat Ponssea määrittelemään suuntaviivat yrityskulttuurimatkalle.
Lue koko artikkeliF-Securen kulttuurimatka kirkasti yrityksen arvot, tavoitekulttuurin ja niiden johtamisen
Tietoturvayritys F-Secure halusi muotoilla kulttuurin, joka tukee yrityksen strategiaa, liiketoimintatavoitteita ja vahvuuksia. Eezy Flown ja Leidenschaftin kanssa toteutettu Culture Journey -projekti vahvisti johdon omistajuutta kulttuuriin ja sen johtamiseen.
Lue koko artikkeli