Asiakaskokemus Flow CX Design

Asiakaspolku ja tavoitetunnekokemus

Asiakaskokemuksen kehittäminen

Asiakaskokemusbisnes on onnellistamisbisnestä. Emme puhu vain palvelusta, vaan vieraanvaraisuudesta, joka huokuu välittämistä ja viitseliäisyydestä. Asiakaskohtaamisen draamankaari kertoo, mitä tapahtuu ennen, aikana ja jälkeen kohtaamisen. Emme puhu vain käyttöliittymä- tai tilasuunnittelusta, vaan holistisesta ravintoketjun ymmärtämisestä. Asiakaskokemuksen kehittäminen tähtää juuri tähän.

Parempi asiakaskokemus avullamme

Asiakaspolku ja tavoitetunnekokemus. Määrittelemme aina asiakkaan tavoitetunnekokemuksen. Miltä asiointi yrityksesi kanssa tuntuu ja maistuu? Tämän määrittelyn jälkeen asiakaskokemuksen kehittäminen voi lähteä kunnolla käyntiin.

Autamme asiakkaitamme rakentamaan tuotteestaan ja palvelustaan kiinnostavan, uskottavan ja ostettavan. Meillä on metodiikka ja malli siihen, miten asiakkaan tavoitetunnekokemuksesta tehdään totta. Poistamme kitkan ja teemme ostamisesta helpompaa, hauskempaa ja nopeampaa. Ja koska parempi asiakaskokemus lähtee henkilöstöstä, kysymme aina, onko teillä oikeat ihmiset oikeilla paikoilla ilahduttaakseen asiakkaitanne?


Miksi?

  • Räätälöidyt palveluteot asiakaspalvelun ytimessä
  • Kehittyminen ja tulokset aina mitattavissa
  • Tehostaa ja helpottaa johtamista ja esimiestyötä
  • Poimii joustavasti mukaan uudet ja vanhat työntekijät
  • Huippukäytännöt asiakkaan omaisuudeksi

Kenelle?

Yrityksille, jotka tarvitsevat:

  • uuden strategisen suunnan
  • nykystrategian uudelleenmuotoilun vastaamaan tulevaisuuden tarpeita tai
  • nykystrategian kirkastamista helposti viestittävään muotoon, joka on innostava ja johtaa toimintaan.

Asiakaskokemuksen tutkimukset

Asiakaskokemuksen tutkimukseen on monta tapaa – laadulliset asiakaskyselyt, laajemmat sähköpostikyselyt ja käyttäjäkokemuksen mittarointi ja seuranta.

Autamme organisaatioita ymmärtämään asiakaskokemuksen merkityksen ja linkitämme sen yrityksen strategisiin tavoitteisiin.

Analysoimme tuloksia suhteessa muihin asiakkaalle tärkeisiin tunnuslukuihin. Tämä tuo näkyvyyttä arjen johtamiseen ja kehittämiseen.

Asiakaskokemuksen kehittäminen onnistuu helposti Eezy Flown avulla.

Asiakaskokemuksen kehittäminen – huomioi nämä

  • Tavoittele rohkeasti erinomaisuutta. Liian usein kehitystyö jää kevyeksi säätöhankkeeksi. Tavoittele rohkeasti toimialaa mullistavaa uutta toimintatapaa.
  • Jalkauttaminen on vähintään yhtä tärkeää, kuin itse strategiatyö: viestintä, oma henkilöstö, asiakkaat, johtamismallit, mittarit ja konseptit. Näin asiakaskokemuksen kehittäminen ei jää puolitiehen.
  • Kehitystyön laajuus riippuu siitä, ollaanko korjaamassa aikaisempia toimintatapoja, vai luomassa kokonaan uutta ja toimialaa disruptoivaa kokemusta.
  • Nopeat voitot. Nopeat voitot konkretisoivat kehitystä. Kehitystyössä asioita voidaan korjata/poistaa/lisätä per heti. Tämä varmistaa, että muutoksesta tulee näkyvää ja toiminta kohti uutta suuntaa on jo vauhdissa siinä vaiheessa, kun varsinainen strategiatyö saadaan päätökseen.

Miksi Eezy Flown asiakaskokemuksen parantaminen?

  • Asiakaskokemusosaaminen, työkalut, metodit, mallit ja tekijät saman katon alta.
  • Taustalla äärimmäisen kova bisnesosaaminen ja vankka kokemus eri toimialoilta.
  • Ymmärrys kokonaiskuvasta: parempi asiakaskokemus syntyy oikeista ihmisistä oikeilla paikoilla.

Asiakkaitamme

Metsä Group

Flown väki näkee vaivaa, jotta ohjelmien toteutukset ovat varmasti vaikuttavia. Yksi tärkeä pyrkimys on päästä lähelle osallistujien omaa työarkea.

Valmentajat ovat olleet kiinnostuneita esimiesten työn sisällöistä, jotta voivat aidosti auttaa heitä kehittämään taitojaan. Sisällöt on siis viety hyvin meidän ihmisten arkeen.

– Niina Salminen / Metsä Group

Metsä Group -yhtiöt

LähiTapiola Pääkaupunkiseutu

Nostimme asiakas- ja henkilöstökokemuksen päivittäisessä tekemisessä keskiöön. Henkilöstö oli helppoa saada mukaan, sillä jokainen meillä haluaa tuottaa hyvää palvelua ja asiakaskokemuksia.

Valmennuksen myötä kaikki meillä oivalsivat, että hyvät asiakaskokemukset eivät onnistu ilman hyviä henkilöstökokemuksia.

– Sami Häsä / Lähitapiola Pääkaupunkiseutu

LähiTapiola Pääkaupunkiseutu

Asuntosäätiö

Varmasti suurin hyöty konkretisoituu vuosittain tehtävän henkilöstökyselyn tuloksissa. Tulokset ovat parantuneet ja ihmiset ovat hyvällä fiiliksellä.

– Jari Riskilä / Asuntosäätiön Asumisoikeus Oy

Asuntosäätiö

Voimmeko auttaa?

Meiltä saat parasta osaamista tärkeisiin valintoihin. Onnistu kanssamme!

Kiki Brandt-Tallqvist

Kulttuurihakkeri, strategi

040 576 9089
kiki.brandt@eezy.fi
Ota yhteyttä

Kalle Ruuskanen

Liiketoimintajohtaja

050 511 9723
kalle.ruuskanen@eezy.fi
Ota yhteyttä

Piia Pärssinen

Muutosjohtaja, lean

040 501 6262
piia.parssinen@eezy.fi
Ota yhteyttä

Tai jätä viesti

    Takaisin Johtaminen & valmennukset -sivulle.