Mitä maailman laajin muutosjohtamisen tutkimus kertoo?
Tutkimuksessa nousi esiin, että kommunikaation ja viestinnän rooli on tullut muutostilanteissa yhä tärkeämmäksi. Vuosien varrella muut...
Asiakaskokemuksen anatomia
Asiakaskokemuksen anatomiassa on kysymys kahden ihmisen kohtaamisesta. Tervehtiminen ja hymyily ovat elementtejä, jotka kertaantuvat....
Pelastaako ESG-raportointi maailman, vai onko se pelkkää viherpesua?
EU:n vastuullisuusraportointidirektiivi astuu voimaan vuodesta 2024 alkaen. Kuinka ESG-raportointi tulee vaikuttamaan liiketoimintaasi?...
Taitava johtoryhmätyö lähtee itsetuntemuksesta
Taitava johtoryhmätyö lähtee liikkeelle yksilön itsetuntemuksesta ja itsensä johtamistaidoista. Taitava johtaja tarkastelee aika ajoin ...
Paikallisuus ja kaupallisuus kohtaavat aluekehityksessä
Aluekehityksen uutena näkökulmana Eezy Flow tuo matkailun konseptoinnin ja strategiat osaksi aluesuunnittelua ja rakennuttamista. Tekemise...
Vastuullisuus on tulevaisuuskestävyyttä
Yrityskulttuuri voi joko edistää tai estää strategian toteutumista. Samoin se joko vahvistaa tai estää kestävän kehityksen tavoittei...