Artikkelit
Tulevaisuuden johtaja on asiakaskokemuksen arkkitehti
Asiakaskokemus on vain sanahelinää, ellei muutosta johdeta. Asiakaskokemuksesta on puhuttu vuosia. Se ei enää ole kilpailuetu, vaan yrityst...
Tulevaisuuden johtoryhmä. Kohti kollektiivista kyvykkyyttä.
Tulevaisuuden johtoryhmä ei johda vain lukuja. Se johtaa mahdollistavaa kontekstia. Johtajuus ei ole enää vain tehtävien johtamista. Sitä s...
Strategiasi ei ole rikki, systeemisi on.
Paperilla loistava strategia voi silti epäonnistua, koska systeemi ei kanna. Johtajat syyttävät usein muutosvastarintaa tai sitoutumisen pu...
Johtaja – kuka johtaa sinua?
Suomalaisessa johtamisessa on kriisi: johto katsoo numeroita ja strategiaa, mutta unohtaa ihmiset. Eezy Flown tuore johtajatutkimus paljasta...
Muutos ei tapahdu ihmisille – se tapahtuu ihmisissä
Tutkimusten mukaan 70 % muutoksista epäonnistuu, minkä uskon johtuvan siitä, että ihmiset jäävät kehittämistyön ulkopuolelle. Todellinen muu...
Katse peiliin: Näin mittaat johtoryhmän suoritusta
Johtoryhmä on organisaation sydän. Se lyö tahtia, ohjaa virtausta ja määrittää rytmin, jonka mukaan muu organisaatio tanssii – tai kompastel...