Lean perusteet -koulutus
Fundamentals of Lean Management
Leanin perusteet -koulutus
Lean-ajattelu on johtamisfilosofia, joka keskittyy seitsemän erilaisen turhuuden (tuottamattoman toiminnon) poistamiseen. Leanin avulla pyritään parantamaan asiakastyytyväisyyttä ja laatua, pienentämään toiminnan kustannuksia sekä lyhentämään tuotannon läpimenoaikoja.
Fundamentals of Lean Management -valmennus on yhden päivän tehokas työpaja, jossa käydään tiiviisti läpi Leanin filosofiaa, keskeisimmät menetelmät sekä hyödyt organisaatiolle.
Miksi?
- Opit tehostamaan liiketoimintaprosesseja
- Ymmärrät jatkuvan kehittämisen ideologian
- Ymmärrät, miten Lean-toiminta organisoidaan ja miten muutos etenee
- Saat uusia tapoja hallita resursseja ja optimoida niitä
- Opit konkreettisten harjoitusten avulla käyttämään keskeisempiä lean-menetelmiä
Kenelle?
Lean perusteet on suunnattu asiantuntijoille, esihenkilöille ja johtajille, jotka ovat vastuussa oman tai tiiminsä työn kehittämisestä ja tehostamisesta.
- Ylimmälle johdolle, joka pohtii lean menetelmien hyötyjä organisaatiolleen.
- Johdolle ja lähijohtajille, joiden tulee ymmärtää, mitä lean –ajattelu ja työkalut ovat käytännössä.
- Avainhenkilöille, jotka ovat kiinnostuneita lean –kehittämisestä
Koulutuksen sisältö
Lean-perusteet
Johdanto Lean-ajattelun maailmaan
Lean työkalut, käytännöt & periaatteet
Lean-harjoituksia
Kustannus
450€ + alv kevättarjous 390 € +alv / osallistuja
Virtuaalivalmennukset -10%. Yrityskohtaiset toteutukset sopimuksen mukaan.
Hyödyt
- Kokemuksesta oppiminen tukee merkittävästi oppimista & muutoksen läpiviennin onnistumista
- Ongelmanratkaisukyky ja havainnollistaminen kehittyvät
- Laatuongelmiin puututaan ja laatua parannetaan jatkuvasti opituilla menetelmillä
- Saat käyttöösi jatkuvan parantamisen menestystekijät
Miksi Eezy Flow?
Pitkä kokemus Toyotan Lean-maailmasta ja opeista takaa varmuuden toimivista prosesseista, työkaluista ja hiotusta sisällöstä.
Lean-menetelmissä laatuongelmiin puututaan ja laatua parannetaan opituilla menetelmillä jatkuvasti ihmisiä osallistaen.
Systemaattinen ja yhdenmukainen tapa laatujohtamiseen ja toiminnan jatkuvaan kehittämiseen.
Aito asiakaslähtöisyys & kustannustehokkuus. Leanin perusperiaatteen mukaan tarkoitus on lisätä maksimaalisesti arvoa asiakkaalle ja karsia kaikki turha (hukka), jota asiakas ei arvosta. Tämä tarkoittaa myös odotusaikojen minimoimista.
Jatkuvan kehittämisen periaate. Leanin pyrkimys on ajan myötä vähentää tehtäviä, jotka ovat ennakoimattoman laajuisia ja joista puuttuu standardoitu työmalli.
Asiakas on kaiken tekemisen keskiössä. Tuotamme arvoa aina ensisijaisesti asiakkaalle.
Asiakkaitamme
Leanin yhteystiedot
Ilmoittaudu mukaan tai kysy lisää. Me autamme sinua rakentamaan parempaa muutosjohtamista.
Piia Pärssinen
Yritysmuotoilija, asiakaskokemus & lean