Siqni AI: Tekoäly mullistaa työntekijäymmärryksen tulevaisuuden

Eezy Flow tuo markkinoille tekoälyä hyödyntävän työntekijäymmärrystyökalun, joka auttaa organisaatioita näkemään tulevaisuuteen ja keskittymään oleelliseen työntekijäkokemuksen johtamisessa ja kehittämisessä.

Työntekijäymmärryksen tuottaminen, käsittely ja hyödyntäminen on kehittynyt pitkälle perinteisistä henkilöstökyselyistä. Nyt Eezy Flow vie sen seuraavalle tasolle tuomalla tekoälyn mukaan prosessiin. Siqni AI on uusinta tekoälyteknologiaa tehokkaasti hyödyntävä työntekijäymmärrystyökalu, joka auttaa organisaatioita tunnistamaan, mikä todella motivoi ihmisiä ja vie yritystä kohti tavoitteita – reaaliaikaisesti ja laajasti dataan pohjautuen.

“Henkilöstökyselyiden tekemisestä on eniten hyötyä silloin, kun tulokset viedään aidosti käytäntöön ja niiden pohjalta kehitetään toimintaa.  Haluamme auttaa asiakkaitamme keskittymään työssä olennaiseen ja tekemään parempia päätöksiä perustuen datapohjaisiin tosiasioihin”, sanoo Eezy Flown Tutkimus & Tieto -yksikön johtaja Johanna Lehmus.

“Siqni AI tekee työntekijäkokemuksen analysoinnista ja johtamisesta tehokkaampaa ja tuloksellisempaa kuin koskaan aiemmin.”

Dataan pohjautuvaa tukea tulevaisuuden johtamiseen

Siqni AI:n ainutlaatuiset ominaisuudet tuovat työntekijäkokemuksen kehittämiseen useita uusia ulottuvuuksia:

  • Ask Kiddy – keskustele suoraan tekoälyn kanssa:
    Siqni AI:n Ask Kiddy -tekoäly analysoi koko tutkimusaineiston – sekä kvantitatiiviset tulokset että avoimet vastaukset. Se toimii johdon ja esihenkilöiden sparrauskaverina ja vastaa kysymyksiin reaaliajassa, esimerkiksi: ”Miksi suositteluindeksimme on matala?”
  • Tekoälykäännökset – monikielinen organisaatio, yhteinen ymmärrys:
    Siqni AI varmistaa, että työntekijöiden ajatukset ja tuntemukset säilyttävät alkuperäisen äänensävynsä kielestä riippumatta. Monikielisyyden haasteet ovat historiaa.
  • Tekoäly-yhteenveto – olennainen tieto sekunneissa:
    Laajat vastausmassat tiivistyvät nopeasti ja tehokkaasti ymmärrettäväksi kokonaiskuvaksi. Siqni AI nostaa esiin juuri ne asiat, jotka vaativat huomiota juuri nyt – ja auttaa johtoa keskittymään olennaiseen.

“Perinteiset henkilöstökyselyt kertovat menneisyydestä, kun taas Siqni AI auttaa näkemään, mihin suuntaan organisaation kulttuuri ja työympäristö ovat kehittymässä”, kiteyttää Eezy Flown teknologiajohtaja Jan Stenberg.

Katso oheiselta videolta konkreettinen esimerkki siitä, miten Siqni AI:n Ask Kiddy -tekoälyn kanssa sparrailu toimii käytännössä.

Moikka! Tämä video ei näy, koska et ole sallinut tarvittavien evästeiden käyttöä.

YouTube-videot edellyttävät analyyttisten evästeiden sallimista. Voit muuttaa evästeasetuksia ja lukea lisää käyttämistämme evästeistä. Muuta evästeasetuksia.

Siqni AI on nyt saatavilla organisaatioille, jotka haluavat viedä työntekijäymmärryksensä seuraavalle tasolle. Ota rohkeasti yhteyttä ja keskustellaan, miten tekoäly voi auttaa organisaatiotanne kehittymään työntekijäymmärryksen edelläkävijäksi!

Lisätietoa:

Johanna Lehmus

Johtaja, Tutkimus & tieto

040 501 0844
johanna.lehmus@eezy.fi

Ota yhteyttä

Tom Grönlund

Myyntijohtaja, Tieto

041 540 6383
tom.gronlund@eezy.fi

Ota yhteyttä

Uutiset