Lataa: Toimiiko NPS-mittari johtamisen välineenä? -tutkimusraportti

Auttaako vai jarruttaako NPS-mittari liiketoiminnan kehittämistä? Tämä selviää Eezy Flow Oy:n valtakunnallisesta tutkimuksesta. Tutkimuksessa selvitettiin myös, antavatko suomalaiset palautetta useammin tyytyväisinä vai tyytymättöminä ja voittaako tekoälyn nopeus jo inhimillisen ystävällisyyden asiakaspalvelussa. 

NPS-mittaria käytetään nykyisin laajasti johtamisen välineenä, ja lähes jokainen saa erilaisilta toimijoilta kutsuja vastaamaan: kuinka todennäköisesti suosittelisit tätä yritystä tai saamaasi palvelua ystävällesi tai tuttavallesi, asteikolla 0-10? Mutta mitä NPS oikeastaan mittaa, toimiiko se pätevänä johtamisen välineenä?

Lataa Toimiiko NPS johtamisen välineenä? -tutkimusraportti

Lisätietoja tutkimuksesta:

Isa Merikallio

Yritysmuotoilija, asiakaskokemus ja brändi

040 717 3532
isa.merikallio@eezy.fi

Ota yhteyttä

Kalle Ruuskanen

Strategiajohtaja

050 511 9723
kalle.ruuskanen@eezy.fi

Ota yhteyttä


Lue lisää aiheesta

Oppaat & tutkimukset