Asiakaskokemus Flow CX Design
Asiakaspolku ja tavoitetunnekokemus
Asiakaskokemuksen kehittäminen
Asiakaskokemusbisnes on onnellistamisbisnestä. Emme puhu vain palvelusta, vaan vieraanvaraisuudesta, joka huokuu välittämistä ja viitseliäisyydestä. Asiakaskohtaamisen draamankaari kertoo, mitä tapahtuu ennen, aikana ja jälkeen kohtaamisen. Emme puhu vain käyttöliittymä- tai tilasuunnittelusta, vaan holistisesta ravintoketjun ymmärtämisestä. Asiakaskokemuksen kehittäminen tähtää juuri tähän.
Parempi asiakaskokemus avullamme
Asiakaspolku ja tavoitetunnekokemus. Määrittelemme aina asiakkaan tavoitetunnekokemuksen. Miltä asiointi yrityksesi kanssa tuntuu ja maistuu? Tämän määrittelyn jälkeen asiakaskokemuksen kehittäminen voi lähteä kunnolla käyntiin.
Autamme asiakkaitamme rakentamaan tuotteestaan ja palvelustaan kiinnostavan, uskottavan ja ostettavan. Meillä on metodiikka ja malli siihen, miten asiakkaan tavoitetunnekokemuksesta tehdään totta. Poistamme kitkan ja teemme ostamisesta helpompaa, hauskempaa ja nopeampaa. Ja koska parempi asiakaskokemus lähtee henkilöstöstä, kysymme aina, onko teillä oikeat ihmiset oikeilla paikoilla ilahduttaakseen asiakkaitanne?
Miksi?
- Räätälöidyt palveluteot asiakaspalvelun ytimessä
- Kehittyminen ja tulokset aina mitattavissa
- Tehostaa ja helpottaa johtamista ja esimiestyötä
- Poimii joustavasti mukaan uudet ja vanhat työntekijät
- Huippukäytännöt asiakkaan omaisuudeksi
Kenelle?
Yrityksille, jotka tarvitsevat:
- uuden strategisen suunnan
- nykystrategian uudelleenmuotoilun vastaamaan tulevaisuuden tarpeita tai
- nykystrategian kirkastamista helposti viestittävään muotoon, joka on innostava ja johtaa toimintaan.
Asiakaskokemuksen tutkimukset
Asiakaskokemuksen tutkimukseen on monta tapaa – laadulliset asiakaskyselyt, laajemmat sähköpostikyselyt ja käyttäjäkokemuksen mittarointi ja seuranta.
Autamme organisaatioita ymmärtämään asiakaskokemuksen merkityksen ja linkitämme sen yrityksen strategisiin tavoitteisiin.
Analysoimme tuloksia suhteessa muihin asiakkaalle tärkeisiin tunnuslukuihin. Tämä tuo näkyvyyttä arjen johtamiseen ja kehittämiseen.
Asiakaskokemuksen kehittäminen – huomioi nämä
- Tavoittele rohkeasti erinomaisuutta. Liian usein kehitystyö jää kevyeksi säätöhankkeeksi. Tavoittele rohkeasti toimialaa mullistavaa uutta toimintatapaa.
- Jalkauttaminen on vähintään yhtä tärkeää, kuin itse strategiatyö: viestintä, oma henkilöstö, asiakkaat, johtamismallit, mittarit ja konseptit. Näin asiakaskokemuksen kehittäminen ei jää puolitiehen.
- Kehitystyön laajuus riippuu siitä, ollaanko korjaamassa aikaisempia toimintatapoja, vai luomassa kokonaan uutta ja toimialaa disruptoivaa kokemusta.
- Nopeat voitot. Nopeat voitot konkretisoivat kehitystä. Kehitystyössä asioita voidaan korjata/poistaa/lisätä per heti. Tämä varmistaa, että muutoksesta tulee näkyvää ja toiminta kohti uutta suuntaa on jo vauhdissa siinä vaiheessa, kun varsinainen strategiatyö saadaan päätökseen.
Miksi Eezy Flown asiakaskokemuksen parantaminen?
- Asiakaskokemusosaaminen, työkalut, metodit, mallit ja tekijät saman katon alta.
- Taustalla äärimmäisen kova bisnesosaaminen ja vankka kokemus eri toimialoilta.
- Ymmärrys kokonaiskuvasta: parempi asiakaskokemus syntyy oikeista ihmisistä oikeilla paikoilla.
- Kyky saada asioita tapahtumaan. Oli kyseessä sitten esihenkilötyön kehittäminen, strategian konsultointi, konseptointi, työntekijäkokemus, asiakaskokemuksen parantaminen tai muutosjohtaminen.
Asiakkaitamme
Voimmeko auttaa?
Meiltä saat parasta osaamista tärkeisiin valintoihin. Onnistu kanssamme!
Kiki Brandt-Tallqvist
Yritysmuotoilija, kulttuuri & strategia
Piia Pärssinen
Yritysmuotoilija, asiakaskokemus & lean
Tai jätä viesti
Takaisin Johtaminen & valmennukset -sivulle.