Lean perusteet -koulutus

Fundamentals of Lean Management

Leanin perusteet -koulutus

Lean-ajattelu on johtamisfilosofia, joka keskittyy seitsemän erilaisen turhuuden (tuottamattoman toiminnon) poistamiseen. Leanin avulla pyritään parantamaan asiakastyytyväisyyttä ja laatua, pienentämään toiminnan kustannuksia sekä lyhentämään tuotannon läpimenoaikoja.

Fundamentals of Lean Management -valmennus on yhden päivän tehokas työpaja, jossa käydään tiiviisti läpi Leanin filosofiaa, keskeisimmät menetelmät sekä hyödyt organisaatiolle.

Miksi?

  • Opit tehostamaan liiketoimintaprosesseja
  • Ymmärrät jatkuvan kehittämisen ideologian
  • Ymmärrät, miten Lean-toiminta organisoidaan ja miten muutos etenee
  • Saat uusia tapoja hallita resursseja ja optimoida niitä
  • Opit konkreettisten harjoitusten avulla käyttämään keskeisempiä lean-menetelmiä

Kenelle?

Lean perusteet on suunnattu asiantuntijoille, esihenkilöille ja johtajille, jotka ovat vastuussa oman tai tiiminsä työn kehittämisestä ja tehostamisesta.

  • Ylimmälle johdolle, joka pohtii lean menetelmien hyötyjä organisaatiolleen.
  • Johdolle ja lähijohtajille, joiden tulee ymmärtää, mitä lean –ajattelu ja työkalut ovat käytännössä.
  • Avainhenkilöille, jotka ovat kiinnostuneita lean –kehittämisestä

” Lean-ajattelu soveltuu kaikkeen liiketoiminnan kehittämiseen – ei pelkästään tuotantolaitoksiin.”


Koulutuksen sisältö

Lean-perusteet

Johdanto Lean-ajattelun maailmaan

Lean työkalut, käytännöt & periaatteet

Lean-harjoituksia


Kustannus

450€ + alv kevättarjous 390 € +alv / osallistuja

Virtuaalivalmennukset -10%. Yrityskohtaiset toteutukset sopimuksen mukaan.

Hyödyt

  • Kokemuksesta oppiminen tukee merkittävästi oppimista & muutoksen läpiviennin onnistumista
  • Ongelmanratkaisukyky ja havainnollistaminen kehittyvät
  • Laatuongelmiin puututaan ja laatua parannetaan jatkuvasti opituilla menetelmillä
  • Saat käyttöösi jatkuvan parantamisen menestystekijät


Miksi Eezy Flow?

Pitkä kokemus Toyotan Lean-maailmasta ja opeista takaa varmuuden toimivista prosesseista, työkaluista ja hiotusta sisällöstä.

Lean-menetelmissä laatuongelmiin puututaan ja laatua parannetaan opituilla menetelmillä jatkuvasti ihmisiä osallistaen.

Systemaattinen ja yhdenmukainen tapa laatujohtamiseen ja toiminnan jatkuvaan kehittämiseen.

Aito asiakaslähtöisyys & kustannustehokkuus. Leanin perusperiaatteen mukaan tarkoitus on lisätä maksimaalisesti arvoa asiakkaalle ja karsia kaikki turha (hukka), jota asiakas ei arvosta. Tämä tarkoittaa myös odotusaikojen minimoimista. 

Jatkuvan kehittämisen periaate. Leanin pyrkimys on ajan myötä vähentää tehtäviä, jotka ovat ennakoimattoman laajuisia ja joista puuttuu standardoitu työmalli.

Asiakas on kaiken tekemisen keskiössä. Tuotamme arvoa aina ensisijaisesti asiakkaalle.

Asiakkaitamme

Toyota

  • Pitkä yhteistyö Toyotan maahantuonnin ja jälleenmyyjäverkoston kanssa.
  •  Asiakaskokemuksen sekä verkoston kaizen-kyvykkyyden ja valmiuksien kehittäminen Toyotan oppeja noudattaen.
  • Jatkuvan kehittämisen kulttuurin jalkauttamista yhdenmukaisten toimintatapojen, valmennusten ja työkalujen avulla.

Leanin yhteystiedot

Ilmoittaudu mukaan tai kysy lisää. Me autamme sinua rakentamaan parempaa muutosjohtamista.

Piia Pärssinen

Yritysmuotoilija, asiakaskokemus & lean

040 501 6262
piia.parssinen@eezy.fi

Ota yhteyttä

Takaisin Lean-sivulle.