Finavia
Helsinki Airport CX Academy
Finavia tavoittelee Helsinki-Vantaan lentoasemalla ylivertaista asiakaskokemusta sekä digitaalisissa palveluissa että ihmisten välisissä kohtaamisissa. Niiden toteutumiseksi on haluttu luoda yhteinen palvelupeli-ilme, tulla kansainvälisesti tunnetuksi palveluhenkisyydestä ja vahvistaa lentokentällä toimivien yritysten kaupallisen menestymisen edellytyksiä.
Eezy Flow pääsi suunnittelemaan ja toteuttamaan Helsinki Airport CX Academyä, joka on saanut osallistujilta, yrityksiltä ja Finavialta erinomaiset palautteet.
– Olemme onnistuneet kasvattamaan lentoasemalla työskentelevien yhteenkuuluvuutta, mikä näkyy nyt selvästi yhtenäisenä asiakaskokemuksena Helsinki-Vantaalla. Ihmiset ovat esimerkiksi oivaltaneet, miten hyvä duunifiilis nivoutuu yhteen hyvän palvelun ja paremman bisneksen kanssa, sanoo kaupallisten toimintojen johtaja Jukka Isomäki Finaviasta.
– Meidän roolimme on olla ikään kuin kapellimestari, joka kantaa vastuun kokonaisuudesta. On ollut ilo huomata, miten yritykset ovat lähteneet mukaan asiakaskokemusakatemiaamme. Kaikilla toimijoilla on omat palvelukonseptinsa, mutta olemme löytäneet yhteisen sävelen – kuten orkesterissa kuuluukin, Jukka Isomäki toteaa tyytyväisenä.
Lue lisää onnistumisia
Ravintola-alan yritys NoHo Partners tähtää suunnannäyttäjäksi nuorten osaajien johtamisessa
NoHo Partners käynnisti yhdessä Eezy Flown kanssa nuorten johtamisen akatemian, jotta yrityksen esihenkilötyö vastaisi entistä paremmin nuorten työntekijöiden odotuksia. Noho Akatemia #NextgenEdition auttaa vahvistamaan sukupolvien välistä vuoropuhelua ja valjastamaan nuorten potentiaalin yrityksen menestyksen voimavaraksi.
Lue koko artikkeliSiqni-tulosten avulla Lyyti ymmärtää työntekijöiden yksilöllisiä tarpeita
Tapahtumahallinnan yritys Lyyti tarjoaa työntekijöilleen henkilökohtaisiin Siqni-tuloksiin perustuvia kasvukeskusteluita, joissa yksilö saa sekä tukea että vastuuta oman urapolkunsa kehittämiseksi.
Lue koko artikkeli