Finavia
Helsinki Airport CX Academy
Finavia tavoittelee Helsinki-Vantaan lentoasemalla ylivertaista asiakaskokemusta sekä digitaalisissa palveluissa että ihmisten välisissä kohtaamisissa. Niiden toteutumiseksi on haluttu luoda yhteinen palvelupeli-ilme, tulla kansainvälisesti tunnetuksi palveluhenkisyydestä ja vahvistaa lentokentällä toimivien yritysten kaupallisen menestymisen edellytyksiä.
Eezy Flow pääsi suunnittelemaan ja toteuttamaan Helsinki Airport CX Academyä, joka on saanut osallistujilta, yrityksiltä ja Finavialta erinomaiset palautteet.
– Olemme onnistuneet kasvattamaan lentoasemalla työskentelevien yhteenkuuluvuutta, mikä näkyy nyt selvästi yhtenäisenä asiakaskokemuksena Helsinki-Vantaalla. Ihmiset ovat esimerkiksi oivaltaneet, miten hyvä duunifiilis nivoutuu yhteen hyvän palvelun ja paremman bisneksen kanssa, sanoo kaupallisten toimintojen johtaja Jukka Isomäki Finaviasta.
– Meidän roolimme on olla ikään kuin kapellimestari, joka kantaa vastuun kokonaisuudesta. On ollut ilo huomata, miten yritykset ovat lähteneet mukaan asiakaskokemusakatemiaamme. Kaikilla toimijoilla on omat palvelukonseptinsa, mutta olemme löytäneet yhteisen sävelen – kuten orkesterissa kuuluukin, Jukka Isomäki toteaa tyytyväisenä.
Lue lisää onnistumisia
F-Securen kulttuurimatka kirkasti yrityksen arvot, tavoitekulttuurin ja niiden johtamisen
Tietoturvayritys F-Secure halusi muotoilla kulttuurin, joka tukee yrityksen strategiaa, liiketoimintatavoitteita ja vahvuuksia. Eezy Flown ja Leidenschaftin kanssa toteutettu Culture Journey -projekti vahvisti johdon omistajuutta kulttuuriin ja sen johtamiseen.
Lue koko artikkeliPuuilo tekee itsestään kaupan alan kärkinimeä henkilöstökokemusta kehittämällä
Puuilo on luottanut PeoplePower-tutkimukseen henkilöstökokemuksen kehittämisen tukena jo usean vuoden ajan. Lue, miten tutkimustieto johdetaan heillä toiminnaksi!
Lue koko artikkeli