
Jungle Juice Bar –
Keskustelukartta myynnin muutoksessa
Jungle Juice Bar otti Flown räätälöimän myynnin muutoskartan käyttöön tavoitteenaan kasvattaa keskiostosta. Perinteisten, luentomuotoisten myyntikoulutusten sijaan haluttiin käyttöön osallistava ja oivalluttava menetelmä, jossa ihmiset pääsevät itse luomaan omat tavoitteensa ja oivaltamaan, miten oma työ vaikuttaa myyntiin.
– Myynnin muutoksen keskustelukartta kasvatti keskiostostamme ja oivallutti henkilöstöä suosittelun merkityksestä.
Keskustelukartta on hyvä tapa osallistaa myös hiljaisemmat osallistujat ja saada aikaan haluttua muutosta.
– Meidän porukka luuli tulevansa perinteiseen myyntikoulutukseen, jossa he vaan istuvat ja kuuntelevat. Keskustelukartan avulla toteutettu valmennus oli positiivinen yllätys. Henkilökunta kokee, että heitä on kuultu ja he ovat saaneet itse asettaa omat tavoitteensa. Myyjien omat tavoitteet voivat koskea vaikkapa lupausta hymyillä aina kassalla työskennellessä tai uuden tuotteen suosittelua, kertoo Jungle Juice Barin perustaja ja toimitusjohtaja Noora Fagerström.
Jungle Juice Barissa keskustelukartasta on tullut pysyvä työkalu, jota käytetään osana myyjien koulutusohjelmaa.
Tulokset ovat vaikuttavia: keskiostos on kasvanut selvästi, ja sitä me lähdimme tavoittelemaan, Fagerström kertoo tyytyväisenä.
”Heti ensimmäisessä tapaamisessa Eezy Flown kanssa huomasi, että nyt ollaan tekemisissä ammattilaisten kanssa. He saivat hyvin kiinni ajatuksistamme. Toteutus ylitti odotukset.”
Noora Fagerström, perustaja ja toimitusjohtaja, Jungle Juice Bar
Lue lisää onnistumisia
Rebl Group kiihdyttää kasvuaan kehittämällä johtamista ja kulttuuria
Rebl Group kiihdyttää kasvuaan kehittämällä johtamista ja kulttuuria Markkinoinnin kokonaisratkaisuja tarjoava Rebl Group on laajentunut viime vuosina yritysostojen myötä ja rakentaa pohjaa tulevaisuu…
Lue koko artikkeliTeknologiayritys Hycamite laati Siqni-tulosten pohjalta työntekijäarvolupauksen, joka vahvistaa startupin vetovoimaa
Siqni-työntekijäymmärryskysely on Hycamitelle kuin työpaikan ilmanpainemittari: sen avulla tunnistetaan, onko yhteisö plussan vai miinuksen puolella. Kyselyn vastausten avulla yritys loi työntekijäarv…
Lue koko artikkeli