Johtaminen & valmennukset
Kilpailuetuna ihmiset
Parempi johtaminen vie menestykseen
Sitoutuneet ihmiset antavat aina itsestään enemmän. Parempi johtaminen, esihenkilötyö ja johtoryhmätyöskentely antavat tekemiselle suunnan. Onnistunut johtaminen lähtee mallintamisesta – minkälaista työntekijä- ja asiakaskokemusta haluamme tarjota ja minkälaisia päivittäisiä tekoja se meiltä vaatii?
Parempi johtaminen tarkoittaa aina myös parempaa kannattavuutta. Minkä muutoksen haluat saada aikaan? Enemmän myyntiä, sitoutuneemman henkilöstön, uuden strategian jalkautuksen vai kenties parempaa asiakaskokemusta? Löydä aidot juurisyyt tai sparraa tästä ammattilaisen kanssa.
Johtaminen kehittyy valmennuksilla
Valmennus on yksi monista muutosjohtamisen ja viestinnän työkaluista. Se tarjoaa ihmisille paikan ja ajan pysähtymiseen ja käsiteltävän teeman reflektointiin. Valmennusta ei kannata ostaa vain valmentautumisen takia. Valmennuksen keinoin voidaan kehittää esimiestyön taitoja, jalkauttaa strategiaa, osallistaa henkilöstö tuote- ja palvelukonseptointiin, nostaa esiin työhyvinvointia, vastuullisuutta tai monia muita teemoja.
Yksittäinen vieraspuheenvuorokin kannattaa sitoa tukemaan yrityksen muutostarpeita tai viestinnällisiä tavoitteita.
Miksi?
- Jalkauta ja vahvista haluttu strategia.
- Tue johtoa ja henkilöstöä muutoksen ja kehittämisen hetkellä.
- Osallista ihmisiä yhteisen teeman äärelle.
Kenelle?
- Asiantuntijoille, esihenkilöille ja johtajille, jotka haluavat kehittyä ja ymmärtää paremmin luontaista käyttäytymistyyliään.
- Esihenkilötyön kehittämisessä ja strategian jalkautuksessa
- Johtoryhmille, jotka haluavat tehostaa yhteistyötään.
- Tiimeille, jotka haluavat onnistua yhdessä.
- Työntekijä- tai asiakaskokemuksen kehittämisessä
Johtamisen kehittäminen – huomioi nämä
- Tavoittele rohkeasti erinomaisuutta. Liian usein johtamisen kehittäminen jää kevyeksi säätöhankkeeksi. Tavoittele rohkeasti toimialaa mullistavaa uutta toimintatapaa.
- Jalkauttaminen on vähintään yhtä tärkeää, kuin itse strategiatyö: viestintä, oma henkilöstö, asiakkaat, johtamismallit, mittarit ja konseptit.
- Kehitystyön laajuus riippuu siitä, ollaanko korjaamassa aikaisempia toimintatapoja, vai luomassa kokonaan uutta ja toimialaa disruptoivaa kokemusta.
- Nopeat voitot. Nopeat voitot konkretisoivat kehitystä. Kehitystyössä asioita voidaan korjata/poistaa/lisätä per heti. Tämä varmistaa, että muutoksesta tulee näkyvää ja toiminta kohti uutta suuntaa on jo vauhdissa siinä vaiheessa, kun varsinainen strategiatyö saadaan päätökseen.
Miksi Eezy Flown johtaminen & valmennukset?
- Osaaminen, työkalut, metodit, mallit ja tekijät saman katon alta. Osaamme kiteyttää organisaatiosta löytyvän tiedon ja valjastaa sen strategian keihäänkärjeksi. Tunnistamme liiketoiminnan vallitsevat lainalaisuudet ja osaamme puuttua epäkohtiin.
- Näyttävät tulokset kaupallisestamisesta, yritysmuotoilusta ja onnistuneista kasvustrategioita. Meillä on kyky saada asioita tapahtumaan, oli kyseessä sitten hotelli, sydänsiru, lääkeyhtiö, aluekehityshanke, kauppaketju tai kansainvälistyminen.
- Kyky saada asioita tapahtumaan. Oli kyseessä sitten esimiestyön kehittäminen, strategian konsultointi, konseptointi, työntekijäkokemus, asiakaskokemus tai muutosjohtaminen.
Asiakkaitamme
Inspiraatiota johtamiseen
Yrityskulttuuri kuuluu hallituksen agendalle
Yllättävän monissa organisaatioissa yrityskulttuurin johtamisen ja kehittämisen ajatellaan kuuluvan vain HR-osaston vastuulle. Todellisuudes…
Ruukki Constructionin johtoryhmätyön kehittämisessä korostettiin luottamusta ja selkeyttä
Ruukki Constructionin johtoryhmätyön kehittämisessä korostettiin luottamusta ja selkeyttä Henkilöstötutkimuksen tulokset pysäyttivät Ruukki …
FlowTalk-webinaaritallenne: Uuden sukupolven johtaminen
Miten johtaa Z-sukupolvea? Entä miksi on tärkeää kehittää sukupolvien välistä vuoropuhelua? Saat vastauksia kysymyksiin FlowTalk-webinaariss…
Saammeko auttaa?
Meiltä saat parasta osaamista tärkeisiin valintoihin. Onnistu kanssamme!
Riikka Korpinen
Valmentaja, johtaminen & vuorovaikutus