Uusi tapa kysyä

Siqni osallistaa työntekijöitä kysymällä kohdennettuja ehdotuksia organisaation kehittämiseksi ja tuottamalla selkeät, kategorisoidut raportit avoimista vastauksista. Siqnillä pääset aloituksesta tuloksiin jopa kolmessa viikossa. Asiantunteva ja palvelualtis tiimimme tukee sinua koko prosessin läpi.


Siqni-kyselyn helppo prosessi

Helppo käyttöönotto

Saatte käyttöönne valmiin tiedotepohjan, jota voitte hyödyntää tiedottaessanne henkilöstöänne Siqni-kyselyn toteuttamisesta. Meiltä löytyy myös helposti täytettävä pohja henkilöstölistan toimitusta varten.

Siqni-kysely on auki

Lähetämme kutsut työntekijöille. Kyselyn aikana seuraamme vastausaktiivisuutta ja lähetämme muistutusviestejä niille, jotka eivät vielä ole vastanneet kyselyyn.

Raportit valmistuvat

Selkeän raportoinnin avulla tunnistat kehitystarpeet ja asiat, jotka tekevät yrityskulttuuristanne kilpailuedun. Raportteja pääset katselemaan portaalissa, jonne voit lisätä kaikki tarvittavat käyttäjät.

Siqni antaa paljon myös vastaajalle

Siqni -kyselyn täyttäminen on työntekijälle antoisa ja kehittävä kokemus. Jokaisen meistä olisi hyvä pysähtyä säännöllisin väliajoin miettimään, mitkä asiat ovat itselleen merkityksellisiä ja miten nämä merkitykselliset asiat toteutuvat arjessa. Tutkimukset osoittavat, että jo pelkästään tämä asioiden listaaminen lisää onnellisuutta.

Siqni pysäyttää ja pakottaa vastaajansa miettimään työssä viihtymisen ja motivoitumisen kannalta merkityksellisimpiä asioita. Uskomme Siqnin lisäävän yksilöiden halua johtaa omaa kokemustaan parempaan.

Siqni-kokemus jatkuu kyselyn täyttämisen jälkeen, sillä jokainen vastaaja saa yhteenvedon omista vastauksistaan sähköpostiinsa. Yhteenvetojen avulla vastaaja voi käydä entistä merkityksellisimpiä keskusteluja esihenkilönsä kanssa. Tämä syventää esihenkilön ja tiimiläisen ymmärrystä asioiden tilasta.

Ylivertainen asiakaskokemus on osa Siqnin ainutlaatuisuutta

”Olen vuosien varrella käyttänyt jos jonkinlaista kyselyä. Lopulta uskaltauduin hyppäämään Siqnin kelkkaan. Siqni ei ole pelkkä kysely, vaan yksilöön keskittyvä prosessi. Työntekijäkokemuksen yksilöllinen kehittäminen onkin mielestäni se ainoa oikea tapa tätä tehdä. Firmatason kehityshankkeet ovat meillä tosi vähissä, sillä Siqni näyttää suoraan sen, että työntekijäkokemus on ihan valtavan erilainen jokaisella yksilöllä. Siksi me keskitymme yksilöön.”

Tino Välimäki, Chief People & Culture Officer, Lyyti

”Siqni on meille tärkeä työkalu työntekijäymmärryksen lisäämiseksi. Sen avulla pystymme havaitsemaan hyvinvoinnin osalta merkittävät asiat sekä yksilö-, tiimi- että organisaatiotasolla. Vastaukset toimivat meille dialogin avaajana ja antavat työkalut keskustelun eteenpäin viemiseen yksilötasolla. Siqnin ainutlaatuinen lähestymistapa täydentää meidän HR-johtamisen kokonaisuutta.”

Maria Törnroos, Wellbeing & Performance Lead, Metacore

Varaa tapaaminen!

Näytämme mielellämme, miten Siqni toimii! Varaa alta aika suoraan kalenteristamme, niin pääset keskustelemaan myyntimme Tompan tai Nooran kanssa sinulle parhaiten sopivana ajankohtana.

Tom Grönlund

Myyntijohtaja, Tieto

041 540 6383
tom.gronlund@eezy.fi

Ota yhteyttä

Noora Björkbom

Myynti (Siqni)

050 500 4391
noora@siqni.fi

Ota yhteyttä

Tai jätä viesti

Täytä tietosi lomakkeelle, niin otamme sinuun pian yhteyttä.